خنده

داییم واسه خونه باغش سگ خریده که دزد نیاد

سگه رو دزدیدن ...




▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


دختره نوشته:
"ارتفاع چشم من انقد زیاده که وقتی از چشمم بیوفتی مرگت حتمی است . آن زمان میفهمی من کی هستم ..."

منم زیرش نوشتم

من فهمیدم!

 تو زرافه ای ، زرافه!!!

خداییش حدسم اشتباه بوده ؟

اگه نه پس چرا بلاکم کرد؟؟


▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


آخر دنیا داور میاد …

سوت می‌زنه میگه :تازه نیمه اول تموم شده، هنوز ۹۰ دقیقه نشده!

زمینا رو عوض کنید…ما میریم امریکا اونا میان اینجا

آی بخندیـــــم




▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



ﻣﺎﻫﯿﻢ ﻣُﺮﺩ !!!

ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻟﺴﺘﺮﻭ ﻧﻮﻥ ﭘﻨﯿﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺩﻡ؟!

بی لیاقت!

انقد بدم میاد ازش



▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



ﯾﻪ دوس دخترم نداریم
ﺑﻬﻤﻮﻥ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﻪ
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻌﺪﺟﻔﺖ ﭘﺎ ﺑﺮﯾﻢ ﺗﻮ ﺣﻠﻘﺶ
ﺑﺎ ﻣﺸﺖ ﺍﻧﻘﺪ ﺑﺰﻧﻤﺶ ﺧﻮﻥ
ﺑﺎﻻ ﺑﯿﺎﺭﻩ
ﺑﻌﺪ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﮑﺸﻢ ﺑﮕﻢ
ﻣﻨﻢ ﯾﻪ ﻋﺼﺒﯽ ﺍﺳﺘﺮﺳﯽ!
ﺑﻌﺪ ﺑﻨﺪﺍﺯﻣﺶ ﺗﻮ ﮔﻮﻧﯽ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﻢ ﺗﻮ ﺩﺭﯾﺎ
ﺑﻌﺪ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻢ
ﺻﺪﺍﻣﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﺩﺍﺭﯼ؟




▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬




آیا مایلید هنرپیشه شوید؟
پس هم اینک ازدریافت یارانه انصراف دهید
تادر فیلم جدید مسعود ده نمکی بنام انصرافیها ، بازی کنید



▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



به قرآن ما که راضی اییم پرسپولیس رسید به آسیا
خدا قوت...
فقط یکی بهشون بگه پروازهای خارجی رو بردن فرودگاه امام
اشتباهی مثه قدیم نرن مهرآباد

آخه یه 5 سالی فاصله افتاده




▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



دیروز سر چارراه یه نفر اومد گفت :
 گل میخای ؟
منم مثل فیلما پنج تومن دادم
  گفتم همشو بده
 بعد یارو گفت :
 گُــه نخـور دونه ای چهار تومنه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:خنده,,,, | | نویسنده : محمدصادق عباسی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.